El cumple del chino

Igår var det Eduardos födelsedag, eller el chino som alla kallar honom. Jättetrevlig, mysig kille och också den av Jonathans kompisar som jag känner bäst. Eftersom Ella och jag har haft huset för oss själva under helgen, bestämdes det att förfesten skulle hållas här. Peruanerna skulle anlända vid 21-tiden, men som peruaner följer de la hora peruana, och de droppade in nästan två timmar senare. Under tiden hade jag och Ella förfest för oss själva. Eller ja, hon var dj och jag stod för vinpimplandet.

Vid halv två drog vi till en klubb i närheten, där vi dansade ett par timmar på ett svettigt dansgolv och drack alldeles för starka drinkar, vilket ledde till en relativt tidig hemgång vid halv fyra. Kul kväll på det hela taget, men den där sista drinken var alldeles onödig, vill jag lova...

Livad förfest. Ella är peppad som dj. Not.

Mitt konstanta svettande ledde till diverse roliga bilder, här behövdes det papper för att torka ansiktet. Pappret fastnade. Fräsch brud.

Dani, Amparo, Jonathan, Eduardo, Marcos och min Jonathan.
Ett jävligt lökigt par.

Födelsedagsbarnet i mitten + Jonathanx2.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Svettpetra :) saknar dig!

2012-03-12 @ 20:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0