Massage!

Torsdagen måste ha varit den hetaste dagen sedan vi kom hit. Trots värmen valde vi att ställa oss i en fullproppad buss (vi snackar sillar i ask) i dryga trekvart. Varför? Massage, såklart. Vi åkte till Los Olivos för att testa den billiga massagen vid Jonathans hus. Ca 50 kr för 40 min, helt okej pris tyckte vi. Alla ni som känner mig vet vad jag tycker om massage - det är det bästa jag vet. Nåväl, efter choklad kanske. Kvinnan som fick svettiga mig till sin uppgift var underbar. Tror jag blev lite kär i hennes händer (missförstå mig rätt), som hittade mina punkter i nacken på en gång. Igår smärtade det dock rejält i axlarna...

Efter detta mötte vi upp två av Jonathans kompisar, och drack Inka Kola. Jag tycker egentligen att Inka Cola är alldeles för sött (i stil med nån läskeblask man drack som barn och smakar som drickbart tuggummi) men just då, i den hettan och efter den koman som massagen innebar, var det godaste jag kunde tänka mig. Så gott, att jag var tvungen att köpa Inka Cola dagen därpå också. Oops. Lika bra att passa på medan man är i Peru, I suppose.

Ella, mörbultade jag efter massagen, Inka Cola, Abraham och Edward aka el chino.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0