Förlåt mina vänner

Flera av er har frågat min om skypedater. Tyvärr är mitt internet helt fucked up, utan underdrift. Varje gång jag startar datorn måste jag logga in i nätverket, trots jag sparat det. Var femte sekund blir jag utkickad på nytt och måste göra om samma process. Ibland ser det ut som att jag är uppkopplad till nätverket, men jag kan ändå inte göra någonting. Spotify, Youtube, streama kan jag bara glömma. I fredags spenderade jag en halvtimme med att ens försöka logga in på internet på datorn så att jag skulle kunna prata med mamma på skype. Till stor del får jag använda Ellas dator, för jag orkar inte ens försöka på min. För när jag väl försöker surfa slutar det med en frustration utan dess like som helst skulle vilja avsluta med att kasta datorn i golvet eller göra sönder något annat i närheten, skrikandes alla möjliga tänkbara svordomar.

Så, förlåt mina vänner. Det blir inga skypedater, åtminstone inte förrän jag lyckats reda ut vad fan problemet är... Ska försöka svara på era mejl så gott jag kan och hinner! Förutsatt att min dator vill samarbeta och hålla sig uppkopplad mot nätverket, det vill säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0