Bevis på Quasimodo-tillståndet

Det verkar som att mina enorma, svullna myggbett mysteriskt nog bara blir fler. Inatt kunde jag inte somna för att jag höll på att klia sönder. Funderar nu om det är en allergisk reaktion, eksem myggbett (trots brist på myggor?) eller en reaktion på något konstigt jag ätit; vissa av dem är ca 10 cm i diameter =/ Har nu fått antihistamin och någon salva från apoteket, hoppas på omedelbar förbättring.


Myggbett som har gjort att min hand har svullnat nästan till det dubbla. Trevligt...

För er som undrar mår Ella något bättre nu - delvis tack vare antibiotika, kur nr 1 för henne. Sist blev det 3 kurer för mig, återstår att se hur många det blir för henne/oss denna vistelse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0