Ang Ellas living on the edge

Ella tyckte att hon lever våghalsigt när hon äter frozen yoghurt. Idag ska jag luncha med Jonathan. Vi ska äta ceviche. Det är Perus nationalrätt för er som inte visste, det är supergott. Det är rå fisk som tillagas genom att man låter det stå i chili/limesaft ett par timmar. Till det serveras majskorn och sötpotatis. MUMS. Jag har dock fortfarande inte lyckas övertala Ella att följa med...


Ceviche.

Limonada frozen + choclos.

Håll tummarna för mig att jag inte blir magsjuk igen. Och kom inte och säg att jag inte behöver äta rå fisk, för det måste jag - när man är i Peru ska man äta ceviche och dricka limonada frozen.

Det, mina vänner, är living on the edge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha. Fair enough...

2012-03-04 @ 21:18:51
Postat av: Anonym

Haha. Fair enough...

2012-03-04 @ 21:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0