Till Uppsala på förberedelsekurs

Igår var alla hjärtans dag, vilket firades med trerätters på hg. Romantisk date med Maria, Alex och Ella! Medan de testade speed-dating med utbytes lockade jag dit Jonas som fick underhålla mig (kändes lite halvt olämpligt att delta på speed-datingen om man är upptagen). Mysigt värre, en bra valentine date :) Tanken var att jag skulle sedan hem men vi hade kul och var kvar till stängning med alla utbytes. Oops! Lyckades hitta några peruaner där och de frågade givetvis ifall jag vill återvända till Peru en dag. Ja, det ska jag, svarar jag glatt. På söndag närmare bestämt! Där blev de allt förvånade ;)

Idag åker vi till Uppsala för SIDA:s förbereldelsekurs inför MFS. Ska bli intressant! Vi kommer tillbaka till Linköping sent på fredag kväll. Jag har fortfarande inte påbörjat min packning, varken till Uppsala eller stora resan, allt är kaos men äsch, mañana mañana! Det är lika bra att börja med den peruanska, väldigt optimitiska, tidsuppfattningen redan nu ;)
Antal dagar kvar till avresa: 4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0