Hejdå!

Vi kom hem igår vid midnatt efter två riktigt trevliga dagar i Uppsala. Kursen har varit väldigt intensiv men intressant. Alltifrån personlig säkerhet till kulturmöten till svenskt bistånd har diskuterats, men det mest intressanta och givande har varit höra om andras erfarenheter av MFS. Vissa saker var dock skåpmat för oss eftersom vi har varit där förut.

Idag har varit en stressig dag. Tvätta, städa, packa, ringa vänner och familj, göra backup på hårddisk, byta musik på iPod, handla småsaker. Nu är jag äntligen klar och klockan är strax 22. Nu väntar jag på bussen - jag ska sova hos Ella inatt. Därifrån tar vi taxi runt kl 04. Mys. 

Nästa gång jag uppdaterar är jag tillbaka i fantastiska Peru. PEPP!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0