Mot Argentina

Nu har jag alltså varit hemma i drygt två dagar. Två dagar fullt av plugg och annat planerande, har knappt hunnit landa. Hade ikväll en control de lectura som förhoppningsvis gick bättre än den förra (=mitt första U) och förberedelserna till denna tog lite tid, samtidigt som jag har försökt hänga med Jonathan så mycket som möjligt. Stackaren är lite bitter över att jag är hemma så lite, men herrn får skylla sig själv som dejtar en utis, då utbytes = resa. Jag har knappt hunnit blogga klart om förra helgens resa, nu påbörjas en ny tripp, till en stad som alla snackar så gott om: Buenos Aires och Argentina here we come!!

Kommentarer
Postat av: Bella

Ha det fantastiskt i Buenos! Ät mkt kött och drick mycket vin! Njut som bara den :)

2011-05-21 @ 19:28:23
URL: http://bellitabonita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0