Libertad!

DONE and DONE!
Fem tentor på fyra dagar. Kan väl inte påstå att de har varit de roligaste dagarna i mitt liv, men nu är det gjort och lyckan var totalt igår kväll när alla blev avbockade. Turligt nog har alla gått hyfsat, med lite tur så borde det ha gått vägen :)

Tanken var att slå på stort och köra en riktig utgång, men i princip alla mina vänner hade nån tenta kvar idag, eller så hade de sina veckan därpå eller var på resa, så det blev bara jag och min polare Jonathan, men det var trevligt ändå!

Vi gick till en bar (hyfsat oklart vad den hette pga nå quechuanskt namn, och inte alkoholen) som hade som specialite att göra drinkar från diverse saker från Amazonas jungler. Blommor, bär, löv, frukter, pinnar mm som har torkats och sen hållts på lagring under en lång tid för att "deras naturliga aromer ska komma fram". Lite tveksamt inställd till detta lät jag mig övertalas. Vi valde den milda varianten och den var fanimej inte mild nånstans. Otroligt äckligt också, men märkte att det gav effekter, blev helt yrslig och förvirrad tror jag. Nej, detta var en flopp. Plus att den medförde en grym huvudvärk idag, trots jag inte drack så mycket ens. Kul att testa ändå!

Glad och lättad brud!!

Några av alla burkar med de suspekta ingredienserna och lika suspekta ingredienserna (Ta mig eller lämna mig, Sista utvägen, Aldrig mer, Följ mig, följ mig samt Testa mig och du kommer att se det).

Planerna för helgen är många men jag lovar er, att studera är inte ett av dessa. Imorrn kväll ska jag käka middag med en kompis från skolan, imorrn är det utgång (all-in enligt Mikaela som har sin sista tenta ikväll), och helgen avslutas på söndagen med bio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0