Månadsdag

Idag är det tydligen en hel månad (!) sedan jag åkte ifrån Sverige. Hjälp, vad tiden gått fort!

Dock är det denna dag jag hittills saknat Sverige, mitt hem, min familj och mina vänner som mest. Det har varit den tyngsta dagen hittills. Försöker fixa och trixa ihop schemat, med alla krav jag har från LiU är det inte lätt. Har inte lyckats tillräckligt många NEK-poäng som jag borde. Vet inte vad jag ska ta mig till riktigt, ska fundera ordentligt imorgon... 

Det svåraste idag har varit att jag fått tråkiga nyheter hemifrån, vilket gjort att jag tänkt på familjen och mitt hem och faktiskt haft hemlängtan idag. Det har jag inte ofta och det är inte roligt alls, usch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0