One month down to go

Äntligen är denna vecka över! Hade tre prov som jag nu lyckats ta mig igenom. Nu återstår bara en vecka med lektioner följt av två veckors tentap, galet vad lite det är kvar!

Idag ska jag njuta av lite ledighet, kommer bli tufft i skolan de närmaste veckorna. Idag säger vi grattis till fina Jonathan som fyller år! Imorgon förmiddag ska vi testa paragliding. Eller nja, han ska göra och jag ska förmodligen titta på, det här med höjder är inte riktigt min grej... Får se om han lyckas övertala mig... På kvällen blir det stor fest för att fira honom, han har hyrt en del av en lokal och han har bjudit in alla sina vänner, ska bli roligt! Söndagen planerar jag horisontalläge för att bota baksmällan.

Hoppas karln inte begär salsadans imorrn kväll. Gick högst medelmåttigt för mig sist han försökte lära mig, även om Mikaela lyckades åstadkomma ett fint kort!

Till alla er där hemma: om mindre än en månad ses vi!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Sjukt fint kort :)

2011-06-17 @ 21:33:35
URL: http://tanjabloggar.tumblr.com/
Postat av: Ella

Jag håller med Tanja, hjälp vad fina ni är :)

2011-06-18 @ 02:40:33
URL: http://ellaenelextranjero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0