Maj, vilken kanonmånad

Vad hände med maj?
I efterhand sett, är det klart att tiden försvann väldigt fort, och jag kan konstatera att det var en av de bästa månaderna i mitt liv. För det första fick jag uppleva en av mina barndomsdrömmar, att besöka Machu Picchu. En weekend i ett av världens coolaste städer, Buenos Aires, var underbart och blev blixtförälskad. Det som gjorde maj speciellt var att få träffa alla vänner igen! På andra sidan jorden har jag lyckats träffa 11 av mina klasskamrater, vilket inneburit kära återseenden och mycket skratt.

Huvudanledningen till min stora lycka är dock detta:


Kommentarer
Postat av: roosa

vem fan bryr sig? det är skämt, en blandning av italienska och spanska

2011-06-08 @ 10:34:57
URL: http://rroosas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0