Despedidas

Igår kväll bjöd Claire in oss till hennes riktiga lägenhet. Lämpligt att vi får se den, så där deras sista dag här i Lima. Det bjöds på vin och en riktigt god middag. Väldigt trevlig kväll!

Calle Schell 644, dpto 414 (med några extra!). Lite tråkigt var det allt att säga hejdå. Alla är på väg ifrån Lima, alla är trötta på den här gråa staden vid det här laget. Under lunchen sa jag hejdå till några andra vänner från skolan.

Idag åt jag lunch med fina Maria, och sen mötte jag upp dessa brudar för sista-minuten-plugg inför tentan i Procesos Sociales y Políticos de América Latina:

Rätt nöjda ändå, efter tentan! Tosca, Lauren, Molly, Jenny och jag!

Imorgon är det dags för de två sista tentorna, sen är det sommarlov, äntligen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0