Spy på flygplan, check...

Hemresan från Iquitos visade sig bli hemsk.
Vaknade av att jag mådde dåligt och kunde inte andas ordentligt. Försökte få hjälp av flygvärdinnorna utan större framgång, väldigt dålig service på Peruvian Airlines. Som tur var fick jag spypåsen i tid åtminstone. Har aldrig spytt på flygplan förr, och kan meddela er att det är inget att rekommendera. Man vill bara ut därifrån vilket ju är omöjligt.

Fortsätte må dåligt på flygplatsen (låg på golvet medan vi väntade på bagaget) och i taxin på väg hem. Har nog aldrig mått så dåligt, speciellt inte på en allmän plats. Hann nästan hem, men bara nästan innan jag spydde en fjärde gång i hissen. Hela söndagen låg jag däckad och på måndagen var jag fortfarande skakis och ingen matlust. Natten till tisdag kunde jag inte sova för att jag hade så ont i magen.

Efterföljande morgnar jag jag fortsatt haft magvärk, det kommer och går. Vad fan är problemet?! Trodde jag hade drabbats av matförgiftning eller nånting, men då borde det vara över by now, eller? Hoppas det går över snart alltså, vill gå ut i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0