Avsked...

I måndags följde jag med Mikaela till flygplatsen. Det var sorgligt att se henne åka och mesen som jag är, kunde jag inte hålla tårarna borta. Gaah. Som tur var sov Jonathan hos mig, annars hade jag känt mig väldigt ensam tror jag. Varje gång jag går ut ur mitt rum och ser hennes dörr, gör det litet ont när jag inser att hon inte är där.

Mikaela och vår favoritportero, "Buenas buenas".



Igår var Alex sista dag här, så vi åt lunch tillsammans, åkte en sväng in till Lima centrum och sen till Mercado Indio för att köpa souvenirer till hans familj. Nu har jag just sagt hejdå till Alex. Tänk, jag skulle egentligen ha åkt hem idag!

Anyhow, tack till er båda för en rolig och oförglömglig termin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0