Räddningen är här!

Jag tycker mycket om mitt rum just för de stora fönstrena, att det är så ljust. Isolering är dock något som inte existerar i detta land, det drar så mycket från fönstrena att jag kan ibland se mina gardiner röra sig. Emellanåt är det kallare än utomhus vilket jag inte riktigt förstår mig på. Poängen är att jag fryser när jag är inne, fryser när jag är ute.

När jag ska sova dras följande på:
  • t-shirt
  • pyjamasbyxor
  • strumpor
  • raggsockor
  • hoodie, med luvan på
  • sjal
för att jag inte ska frysa sönder på natten. Det är ett helvete att gå upp på morgonen, vilket förlänger snoozningen ytterligare. Igår kväll kom dock räddningen - det ringde på dörren! Ägaren kom med en filt till mig. ♥

Kommentarer
Postat av: Ella

I hear you, sister... Nu är raggsockar, tjocktröja, mysbyxor och halsduk på. Ska bara hämta en till (en 5:e) filt and I'm ready to hit the sack...

2010-10-19 @ 23:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0