Jag har glömt att berätta om min nya favorit

Det är tack vare denna jag tar mig igenom vardagen, det är den som rättar mina språkliga fel, som får mig att skratta bara genom en blick, som alltid lyssnar, som får mig att hålla mig vaken på lektionerna, som står ut med mitt tjat, som trivs med mig. På två månader har denna blivit livsnödvändig för mig.
Vad det är? Ni trodde säkerligen att det var ordboken, som troget följer mig överallt.


Fel. Det är denna fagra varelse:


Detta är mitt sätt att säga hur glad jag är över att vi hittat till varandra. Jag skulle inte vilja vara i Salamanca med någon annan än just dig.

Kommentarer
Postat av: Ella

Herrejisses vilket fint inlägg, jag börjar ju nästan gråta ;P

Och du, känslorna är ömsesidiga :) TACK! ♥

2010-11-04 @ 16:42:48
Postat av: Ellas mormor

Gråter Ella gråter jag. Jättefint Petra och jag förstår Ella när hon säger att det är ömsesidigt. Glad att Ni har varandra. Kram.

2010-11-04 @ 17:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0