Hälsomiddag

Återigen ska jag berätta vad jag ätit. Igår hade nämligen jag, Bella & Tanja hälsomiddag (ja, hör och häpna!). Lite snittar till förrätt, honungsmarinerad kyckling i ugn och jättegod sallad til huvudrätt och en nyttig variant av chokladmousse och frukt till efterrätt! MUMS! Sen såg vi allasvårfavoritfilm - The Notebook. Åhh. Så vacker film!

Nu på kvällskvisten har jag och A-L varit på BodyPump och dödat våra kroppar lite. Tänkte att det skulle komma att behövas - trion Ahlin, Johansson, Porthén (och givetvis Svangren som inte kunde komma :-( )  är inte direkt kända för att inte kunna moffa i sig kalorier. Jag menar, sist de var här på besök hade de köpt "lite" lösviktsgodis på Pressbyrån (numera Korvbyrån?). För ungefär 125 kr. 

Nu ska jag försöka skriva lite stödord från intervjun jag hade imorse för ett ledarporträtt som jag ska skriva i Drömmen. Tur att jag kan i princip sitta still och skriva den - mer hade inte min kropp klarat av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0