Denna vecka handlar om mat

Igår kväll kom det ett gäng chokladsugna brudar hem till mig! Jag, Hanna, Tanja, Vanne, Bella, Lina och Maria samlades hos mig för chokladfonduekväll! Vi hade färsk ananas, melon, banan, jordgubbar och vindruvor som vi doppade i mörk eller ljus choklad. Guuud så gott det var :) Vi åt, åt och åt! Tills vi mådde illa flera gånger om. Tur att jag hade kompenserat med träning precis före!

Ikväll kom A-L och Mickis hem till mig, vi lagade middag - tacopaj med en god sallad till! Gottigott :) Sen var det mys och skratt i soffan som gällde :)

Imorrn är det skola och senare personalmöte följt av middagsbuffé på hotell, mums :)
Nu: Entourage + sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0