Att vara rastlös men seg

Det är en jobbig åkomma som lite då och då för får sig att besöka min kropp. Man vill ju gärna göra något, men är alldeles för slö i kroppen för att göra något åt saken, you know? Den här känslan besöker mig ofta då jag har mycket att göra, är förvirrad och fundersam. Idag visste jag inte riktigt vad det berodde på. Jag tog tag i detta efter en tid - en promenad brukar alltid lösa detta, vilket det gjorde även idag. Skönt!

Veckan började sådär. Äckelpockelväder och köa till biljettsläpp kl 0730 på HU där vi inte ens fick biljetter, gaah! Som tur var kunde Lina köpa till oss på hederliga Campus Valla istället :) Sen jävlades snön med mig när jag skulle cykla till skolan, var helt förbannad när jag kom fram. Kö igen, för Cabarébiljetter. Det var ungefär här jag och Vans insåg att vi längtade till helgen (pepp pepp pepp inför lördag!!). Efter FÖ blev det iaf träning och på kvällen besökte jag P!

Imorse var det bättre. Sol ute. Lektionen på tors blev inställd, gårdagens önskning om helg slog in - helgen kommer tidigt till Linkantown! Våren verkar dock inte vilja komma lika tidigt, tyvärr. Det är faktiskt mars, som ju ska föreställa första vårmånaden...

Kommentarer
Postat av: Vanne

PEPPAAAAAA! (äckelpockelväder?! xD)

2010-03-03 @ 23:55:53
URL: http://vanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0