Min alldeles egna och första lägenhet

Här kommer bilder. Vad tycker ni?



Ikväll har jag satt upp gardinerna (efter lite om och men, satte en åt fel håll), bakat bröd (hemmafrun Pippra slår till igen! eller ska jag säga Bachelorette? jag är ju ingen fru längre?) och alldeles nyligen skypat med Åberg, kanske århundradets roligaste konversation. Vad som diskuterades? Hennes bakfylla, Portugal '06 och Åre '07! Kärlek min vän! 

Vem säger att man inte kan mysa med sig själv? Jag har haft tända ljus och lite José Gonzales medan jag bakade bröd. Nu ska jag se på Veronica Mars (jag vet, jag är hooked), äta nybakade bröd och te, tillsammans med mina ljus. Godkväll!

Kommentarer
Postat av: mallan

snart kanske celine kommer fram. känns som stämningen skulle vara rätt för det :) man vet aldrig min vän! ;D (talar av erfarenhet) haha :) superfint du fått det. ser ut som du har gott om plats för en malinmalinsandrapetra-helg :D ser jag fram emot <3

2010-01-14 @ 23:42:06
Postat av: Tanja

Jag diggart :) Speciellt Veronica Mars-delen, jag var tvungen att kolla lite jag med ikväll haha :D

2010-01-15 @ 00:36:31
URL: http://tanjas.webblogg.se/
Postat av: svanis

Jäklar var mysigt du har fått det! Håller med Mallan här ovan :D<3

2010-01-15 @ 14:55:02
URL: http://naveltuta.blogspot.com
Postat av: muchmach

hehhehe fett b tycker vi!

2010-01-15 @ 18:23:00
Postat av: Åberg

åh...kärlek! "moona som en varg"

2010-01-16 @ 21:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0