Helgen i övrigt

Okej, förutom att deppa sönder tydligen så jag har faktiskt gjort en del ruuliga saker också. Jag menar, finna en ny mikro i soprummet som jag var skyldig Bex gör man inte varje dag. Jag måste förresten berätta historien om mig och mikrosar snart. 

I fredags blev det självfallet tentafirande. Jag och bellitabonita åt middag här och sen blev det lite förfest! Senare drog vi oss mot NH och den långa, kalla kön :) In kom vi, med typ alla andra ekonomer! Här är ungefär alla bilder som togs denna kväll. Observera Bella - hon visar hur man ska göra kontantuttag med stil.



Igår var en mycket lugn, välförtjänt dag. När det blev långtråkigt att ligga i soffan ringde jag Jonas som kom över. På kvällen for jag till Maria för att insupa lite vin och njuta av kladdkakans aromer ;) I em kom Bella och Rebecca på inflyttningsfika, det var mycket trevligt återseende av en solbränd, världsvan väninna. Tanja låg dock hemma i magsjukans krämpor. Usch. Ikväll har jag gjort ett försök till att kolla upp det här med utlandsstudier, lite tankar har väckts iaf :)

Nu ska jag väl... återgå till deppandet tillsammans med resterna av ananaspajen från fikat, tillsammans med en film eller kanske otippat nog Veronica Mars.

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag tycker att den där bankomatbilden är oerhört urtjusig om jag får säga det själv. Toabilden kunde vi dock skippat måste jag ju säga. Jag vet inte hur jag ser ut alltså.

2010-01-25 @ 12:52:21
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0