Hejdå Vässan, hejhej Linkan!

Dagen idag har varit bra, trots förkylningen! Ingen feber iaf :) Var på ansiktsbehandling och det var riktigt nice :) Lite senare var jag hos Ahlin som bjöd på te och scones! På kvällskvisten har Emma varit på ett snabbt men väldans trevligt hejdå-besök :) Kommer sakna alla er vänner härhemma! 

Så imorrn, då åker jag tillbaka till Linköping. Mamma har ungefär fem ggr ikväll sagt saker i stil med "Jag tänker inte på att du ska åka hem. Du ska bara åka på en liten resa. Du kommer snart hem." "Du, jag ignorerar det här med att du ska åka ganska bra alltså." Sötis mammsen :) Det har varit skönt att vara hemma och bara ta det lugnt, vila upp mig, göra saker jag velat och när jag velat göra dem. Har träffat mina polare mer än vanligt nu när jag inte haft den där att åka till :P det är ju alltid positivt!

Dock ska det bli skönt att komma hem nu. Rättare sagt, mitt blivande hem. Det är ungefär tio flyttkartonger och fyra väskor som väntar på mig där... När jag packat upp dem och fått i ordning allt, kommer det nog bli bra! Så nu säger vi, hejdå Västerås för denna gången!

Kommentarer
Postat av: Bex

Tjo! sa spannande med ny lya, can´t wait tills jag far vista den!

Schysst av dig att checka mina plantor & brevlada ocksa, tack sa jättemkt:) Synes snart Peter! PUSSKRAM

2010-01-12 @ 05:15:41
URL: http://rebeccagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0