Jävla måndagscykel

Bitter idag.

Gula faran började krångla för någon dag sedan. Det går inte att trampa - pedalerna hänger sig på nåt sätt, kan lägga på hela min vikt på ena pedalen utan att få ner den, jätteskumt... Nu såg jag att hjulet vickar lite... Kan absolut inget om cyklar och har inga prylar att fixa den med, så jag måste nog lämna in den. Jag som just gjorde det, gaah! 

Allt blir så omständligt utan en cykel. I Linköping måste man ha en cykel. Känner inte att jag har lust att lägga ut pengar på cykeln heller... Det är väl bara att bita ihop. Övrigt så kan jag inte heller byta lampan i hallen, så jag ser inget när jag ska klä på mig - om ni ser nån med omatchande kläder så är det jag. Ge mig en man som kan fixa allt sånt här jobbigt åt mig tack!

P.S. På finska säger man att något är ett måndagsexemplar om det är ett dåligt ex av en annars bra vara... Säger man så på svenska med?!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Jaa det säger man

2010-02-16 @ 21:18:11
URL: http://tanjas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0