Det var en snabb kvart

Dagens kommentar i driven, haha! Med andra ord: jobbhelg! Löning borde betyda mkt folk men i helgen har det varit rätt lugnt faktiskt!

I fredags var det gym och städning på schemat. Lite senare kom Bella över och fikade med mina nybakta bullar, mums! :) Resten av kvällen hade jag och Entourage season 2 dejt. Dejten slutade riktigt bra måste jag säga! Igår kväll åkte jag direkt till Lina efter jobbet. I sällskap med henne, Hanna och Emelie bakade vi pizza och såg på OS. Mysig kväll :) 

Nu väntar sista OS-kvällen och lite jobbsökande och förhoppningsvis tidig sänggång - iaf tidig uppgång, ska träffas kl 07:30 för att köpa biljetter till nästa helgs fest, Suntrip!

Kommentarer
Postat av: svanis

Så det blev bullbak för din del? :) Jag håller på nu, hihi. :)<3

2010-02-28 @ 19:24:44
URL: http://naveltuta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0