Julkänsla i Salamanca

Varje december lyses Salamanca upp av massa julbelysning:


Plaza Mayor är en klass i sig, med en julgran som skiftar ljus och mönster. Till och med julsånger spelas!

Visst är det en vacker stad jag tillbringat min Erasmustermin i? Jag är lite kär själv!
Med andra ord har julkänslan infunnit sig och framförallt har längtan efter hemresan kommit. Alla julklappar är klara, det som återstår är några tentor och inlämningar samt 10 dagar tills vi får åka hem!

För dig som undrar vad jag haft för mig i helgen, har den mestadels bestått av träning, plugg (jävla Vietnamarbete) och tapas båda kvällarna. Vi hittat vårt stammishak. Kulinarisk njutning varje gång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0