Äkta I-landsproblem

När äta?

Varje onsdag och torsdag skapar samma fråga, när äta middag? Jag har lektion kl 18-20. Att äta middag före, dvs kl 17, är ingen idé då jag brukar äta lunch kl 14-14:30. Att äta middag när jag kommer hem strax efter kl 20 är ingen idé heller, då vi tränar Body Combat på onsdagar och spinning på torsdagar (Iban!). Valet som kvarstår är att småäta kl 17, kl 20 och 23 alternativt äta middag ca 22:30-23, efteråt. Man bör ju äta efter träning, så jag har just avslutat min middag, macka med ägg, och klockan är snart halv tolv. Därsattden.

Kommentarer
Postat av: Ella

Här på Padre Cámara blev det ett äpple och en clementin. En riktig gourmetmiddag med andra ord.

2010-12-02 @ 00:21:39
URL: http://ellaenelextranjero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0