Västerås

var riktigt bra! I fredags löd ekvationen, som Svangren så fint beskrev det, jag + Malin x 3 + Sandra + vin = toppenkombo! Vi var på Tabazco och det var riktigt mysigt! Det var sista chansen att träffa Åberg också innan den jäveln drar till Canada...


I lördags var jag och mamma på stan en sväng (två par skor, oops.) och sen åkte vi till Sthlm för att se på Roosas SM. Åh, vad sugen jag blev att spela! Saknar verkligen handbollen vid såna här tillfällen :) Skrek som en galning på läktaren haha. Jag har blivit en pinsam förälder! En viktig skillnad dock - jag vet vad jag skriker haha! I söndags var planen att åka hem tidigt men alla sista minuten-biljetter var slutsålda. Så det hela slutade med att jag och Emma åkte till MdH för att plugga! 

Sen åkte jag hem först runt kl 18. Fullbokat tåg med två lag. Jag satt omringad av ett lag med tonårspojkar i målbrottet halva resan, haha. Mysigt att träffa karln, som hade kommit hem från Amsterdam och köpt dessa gulliga och mysiga tofflor till mig:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0