C4!!

Dagen började sådär. Hade klätt mig i Flammans färger och nya skor med hög klack, osäker på skovalet. Lite sen. Går hemifrån men det jag inte ser är att golvet i korridoren har precis blivit tvättat - och som från en film där huvudpersonen går på ett bananskal och faller - ramlar jag i slowmotion. Jag faller bambi på hal is. Dunkar ner i golvet. Inser att jag ligger ner på golvet, LIGGER. Snabbt som fan upp på fötter, tar upp alla grejer. Såg nån? Pheew, nej. Börjar asgarva och garvar hela vägen till skolan. Kan se det fortfarande i slowmotion.

Sen övade vi in det sista på presentationen. På lunchen var det kaos i studentköken, tokmkt folk, så en tjej springer in i mig och jag tappar min matlåda på golvet, uppochner. Fan. Som tur var hamnade bara lite utanför och jag lyckades rädda situationen lite fint. 

På lunchen sprang jag och Patrik in på LiU Store och utnyttjade våra rabattkuponger! Sen var det dags för presentationerna - det gick helt okej! Lyckades slippa Staffan också höhöh :) Omröstning. Vilken grupp kicks ass?!!? C4! Vi vann! Så vi fick varsitt presentkort på LiU Store, värsta bra :) Hade ju precis handlat, men kan använda den sen vid biljettsläpp!

Så nu är jag glad! Känns som att kursen är över, men igge. Har tenta i övermorrn, kul. Så nu ska jag börja tentaplugga, har ikväll och imorrn på mig. Patrik ska ut och käka hamburgare. Vart då? Flamman såklart!

P.S. Jag har än så länge hittat ett sår (från klacken) och ett blåmärke från mitt mindre eleganta fall. Heja mig!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis Petra! Fira tungt =)

2009-10-29 @ 22:25:59
URL: http://solkysst.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0