Blommor, del två

Minns ni detta inlägg? 31/8 köpte vi alltså dessa blommor. Update:

Så ser dom ut idag. Livstid: lite drygt en månad. Venne, nånting säger mig att jag borde kanske ge upp det här med blommor men tycker ändå det är lite mysigt.

Har gymmat igår och idag, för att kompensera svullohelgen lite grann! Mina armar kommer vara döda imorrn. Idag var det seminarium med praktikfall som gällde och imorgon påbörjar vi med grupparbetena, vi ska göra marknadsplanerna för lite olika företag. Min grupp har valt Flamman. Det känns ganska intressant! Så marknadsföringskursen verkar vara intressant men ganska köttig - vi ska göra ett grupparbete på 15-20sidor + göra pp och redovisning på 20 min + skriftliga praktikfall varje vecka + föreläsningar + läsa boken + tenta. Och allt detta före sista oktober!! Helt galet faktiskt. Så nu vet ni vad jag kommer göra i oktober (emellan alla fester förstås).

Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag tycker vi skyller på blomsorten eftersom mina också dog (och det tog nog inte ens en månad...)

2009-10-06 @ 20:44:01
URL: http://tanjas.webblogg.se/
Postat av: Bella

haha där har vi anledningen till att det inte kommer in några levande blommor i mitt hem!

2009-10-07 @ 12:21:07
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0