Att prata i telefon är faktiskt underskattat

Idag var vi lediga från spanskan. Gryyyymt skönt. Känns som att både makron och mafön har tagit på krafterna. Kommer nog skita lite i den här kursen, 2 hp - what's the difference? Så idag har jag faktiskt bara varit ledig, har inte pluggat ett skit. Däremot vaknade jag med dunderförkylning, lite out of the blue, irriterande! Så träningen sket sig. Var på Drömmenmöte och planerade lite inför nästa möte, men det är nog det enda vettiga jag gjort idag faktiskt!
Det jag har gjort idag är:
  • pratat med Åberg i telefon 50 min
  • pratat med Ahlin, 45 min
  • pratat med mamma, 2*30 min
  • pratat med Emma, 25 min
  • pratat med Laura, 20 min
dvs jag har pratat i telefon ca 3,5 h. Bra jobbat av mig! Men det får man, om man har vänner som inte bor lägligt! Nu på kvällskvisten tog jag mig i kragen och bakade bröd åtminstone, så nu blir det te och nybakat bröd framför the Hills!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Haha jag får panik och tänker på räkningen efter 20.

2009-11-04 @ 09:25:05
URL: http://tanjas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0