3,5 years baby, that's a job well done!

I fredags alltså. Men visst sörru. Bra jobbat av oss! Sjukt länge om man börjar tänka på det lite mer... På allt som hänt under den tiden. Bilbao, ICA, eurotrip, jobb på Max, Kreta, min student, den där turen till E-tuna, Australien, Thailand, Hultsfred, Bulgarien, LiU, två axeloperationer... listan kan göras lång. Utöver detta självfallet ett antal timmar på kära 804:n. 

Så här begav det sig då:



Så här ser det ut nu:



Vet inte vilket som är bäst faktiskt. I fredags kväll var iaf ute och åt trerätters värsta mysigt :)



Hittade en gammal bild till. Ser ni hur denna nyblivna 18-åring utstrålar glädje? Hur lycklig jag ser ut? Patrik Jutterström, det är du som får mig att le på det där viset. Det där är det du gör med mig, varje dag. 


Kommentarer
Postat av: svanis.

vad fint! grattis :)

2009-11-22 @ 21:59:41
URL: http://naveltuta.blogspot.com
Postat av: Vanne

aw, sött! hurra och grattis!

2009-11-25 @ 23:07:16
URL: http://vanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0