Bakisdag

Igår var det som sagt fika med A-L och Mickis på stan, mysigt! Komiskt dock det var första gången vi sågs alla tre tillsammans i Linköping - på skolavslutningsdagen, haha! Ursäkta den dåliga bilden, men mina fotografiska talanger är inte särskilt bra varken framför eller bakom kameran (helst vid sidan om!).


På kvällen var det SommarX! Och japp, man mår som man förtjänar idag. Dåligt med förfester men det slutade med att vi hamnade hos Viktor och Jonas och tog massa fula kort. Bildbevis:



Det var en nice kväll! Bexx som inte hade nån biljett lyckades planka in, härligt! Efteråt stod alla och skulle säga hejdå, det var nästan lite sorgligt! Kom hem kl 4 och det var helt ljust när man åkte hem = SOMMAR!

Nu är det dags för tvättning, storstädning av lägenheten och packning. Och tro mig, dammsugaren och jag är inte goda vänner. Speciellt dagen efter. Wish me luck. Fyfan, nu tar det emot.

Kommentarer
Postat av: Bella

vackra bilder må jag säga. Ojoj vad jag visae min bästa sida där.

2009-06-07 @ 19:19:37
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0