Telefonförsäljare

Telefonförsäljare som ringer hem till oss.

- (Försäljare) Hej, jag ringer från Ryds glas. Jag undrar om ni har funderingar på att byta fönster, glasa in altanen eller liknande?
- (Jag) Alltså, det är inte jag som bor här. Eller rättare sagt, det är mina föräldrar som bestämmer om såna saker.
- Okej, så du har ingen aning om de har planer på att byta fönster? De har inte pratat om det?
- Nej, det har jag verkligen inte hört talas om.
- Är du säker?
- Ja, isf skulle de ha kommit på det igår natt. De har inte pratat om det.
- Okej, tack för hjälpen. Det låter på dig som att du är tillräckligt gammal för att förstå om de har pratat om sånt. Hejdå!

Frågan lyder: hur gammal låter jag på rösten? Och verkar jag helt borta i huvudet? Tack för det, Ryds Glas, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0