Det naturliga sättet att umgås

För nån månad sen sa jag till Tanja och Bella att när jag bodde hem åkte jag ner på stan mest hela tiden för att fika och träffa kompisar. Detta är något jag även nu sysselsatt mig med (vilket min plånbok egentligen inte tycker om). Började fundera, och detta kom jag fram till:
  • Tisdag, 22:a: fika hos Svangren med Malinx2
  • Onsdag 23:e: födelsedagsfika för Emma med Linnea
  • Lördag 26:e: lunch på stan med mamma, Laura och Roosa
  • Söndag 27:e: en sväng på stan med Ahlin som resuterade i ett snabbt besök på Wayne's
  • Igår, åt vi lunch/fikade efter pluggandet (javisst, Malin och Malin lyckades övertala mig. hurtigt.)
Fint. I listan finns inte ens julfikandet hemma med. Ikväll ska jag och Emma träna kickboxning på Friskis för att försöka motverka litet av kalorimängden. 

Förresten. Vet du var jag är på väg nu? Ner på stan. För att luncha/fika med Malin, A-L och Vickan. Jag kan visst inte komma ifrån det här riktigt. Så, mot stan it is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0