Veckan som gått

Den här veckan har varit chill, vi har försökt återhämta oss från bygget. Jag inbillar mig att jag fortfarande har sömnbrist och ömmande leder. I måndags sov jag till klockan 13, och därefter gick vi och tog en timmes massage. Det satt bra. På kvällen gick jag och Jonathan ut och åt middag - buffé. Efterrättsbuffén gav mig rysningar, likaså den här killens leende.

I övrigt har vi varit och tränat (har fortfarande 10 gånger kvar på kortet och vi åker hem om tio dagar, hm) trots värkande muskler, ätit på vårt arabhak och ätit frogurt.
En shishkebab på favorithaket.

Anyhow. Ni undrar säkert hur det går för oss med uppsatsen. Alltså. Vi börjar bli lite stressade. Den börjar ge mig gråa hår. Bokstavligen.

Ser ni?! Jag är 23 och har vita hår. HEMSKT. Nu ska vi ut till Pamplona igen och försöka göra de sista intervjuerna. Ikväll är iaf det reunion med escuela America och vi är FETT PEPP!

Kommentarer
Postat av: Bella

Vad fin du är på första bilden! Snart kommer ni hem :)

2012-04-13 @ 20:44:34
URL: http://bellitabonita.blogspot.com
Postat av: Ella

Alltså - min hand???? :D

2012-04-20 @ 17:19:59
URL: http://ellaenelextranjero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0