Min födelsedag

Mitt födelsedagsfirande börjades redan dagen före, då vi slog ihop vår avskedsfest med min födelsedagsfest. Vi gick till Help! där vi dansade salsa (?) hela natten med resten av Inkawasi-gänget!

Jag, Ella och May, en av våra roomies.

Ja, kvällen var väl inte i det... lugnaste laget direkt.

Jag var nöjd för min karl var med!

På fredagen blev jag ordentligt bortskämd av Ella och Jonathan. De väckte mig med sin skönsång, bärandes på denna underbara bricka:

Presenter: sublime och chocotejas, mina favoritsötsaker från Peru. Av Ella fick jag den fina muggen med bilder av vår tid som MFS-are och av Jonathan ett vackert halsband!

Vi åt lunch i parken, och jag fick äntligen äta min ají de gallina, i mitt tycke ett av de godare peruanska maträtter.

Uppklädda brudar i parken!

På kvällen överraskade Jonathan mig med att ha med sig rosor och en tårta till mig! Dessutom hade han med sig sin kompis Pop och vi gick ut och åt middag tillsammas. Vi gick till den italienska restaurangen där vi hade ätit sista kvällen förra året, underbart gott!

Mysig inredning.

Dagen avslutades med tårta hemma. Japp, då var man 24 år gammal då. Där satt den!

Kommentarer
Postat av: Gabriellas Mormor

Grattis Petra till Dina 24 år! Två underbara tjejer på äventyr och som Ni har haft det, här hemma har vi följt er dagligen. Ni har gjort det så bra så ord saknas. Lycka till i fortsättningen.<3

2012-04-29 @ 08:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0