InKaWaSi

Jag börjar trivas allt bättre på mitt boende, det känns roligt! Jag bor tillsammans med fem andra, varav fyra är fransmän. En har fortfarande inte anlänt. Lägenheten består av fyra våningar, där första våningen är kök och vardagsrum. De andra tre våningarna har två sovrum och en toalett. Lägenheten ligger i ett stort komplex med lobby och portvakt därnere - säkerhet 24/7. I hyran ingår även städningen en gång per vecka, sweeet.

Vardagsrum och kök:

Mitt rum och toa:


I lägenhetskomplexet finns två andra likadana lägenheter med utbytesstudenter, större delen av dessa är också fransmän. Angående rubriken så kallas dessa tre lägenheter tillsammans för InKaWaSi-boende. De tre lägenheterna gör ofta saker tillsammans, har fester ihop etc. Som t ex igår, när vi hade lite välkomstförfest för de nya. Dvs mig och ett par andra!


Kommentarer
Postat av: Tanja

Fräsigt du!

2011-03-06 @ 02:18:13
URL: http://tanjabloggar.tumblr.com/
Postat av: A-L

Fullträff!=)

2011-03-06 @ 14:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0