Sista onsdagen, check

Igår var min sista onsdag. Pheew.
Onsdagar har varit min jobbigaste dag. Först en lektion kl 9-12 och sen en på kvällen kl 18-21. Vad jag gör däremellan? Stannar på campus och "pluggar". Tung dag då jag är på skolan mer än 12h, borta hemifrån hela dagen verkligen. Dock har onsdagar mina två intressantaste kurser, så det kompenserar lite.

Insåg just att jag äntligen haft min sista control de lectura. Muhaha, där fick ni era jävlar. No more controles! Så jääävla nice. Två lektioner kvar och sen två veckors tentaplugg. Mindre optimalt är att jag är inbjuden till tre avskedsfester i helgen och första tentan är på måndag. Hm.

Idag blir det en mellandag pluggmässigt innan tentaplugget drar igång på allvar mer imorrn. Jag ska ta en promenad med Mikaela nu och sen ska vi boka våra biljetter till Iquitos! Ikväll är sista lektionen i kursen jag har med Jonte, Economía Política.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0