Inte bara plugg

I fredags gav jag som sagt upp med hemtenta och joinade avskedsfesten här nere. Gregoire och hans flickvän Claire, som i princip bott här med honom, åker hem på tisdag så de hade bjudit in alla sina vänner. Tror att vi var närmare 40 pers här ett tag, haha! För mig blev det tidig kväll, valde att inte följa med ut men för resten av gänget blev det en lång utgång, med bl a en Gregoire sovandes i baren, med efterföljande resaca.

Ungefär hälften (!) av alla gäster.

Jag, Gregoire (nämnde jag förresten att förutom det uppebara faktumet att han är snygg spelar han gitarr och surfar och har bara heta vänner?!), Claire och Mikaela!

Julia som bor i en annan av Inkawasis lägenheter, och mina två andra roomies, Justine och Charlotte!

Allas vår favoritroomie, Seb, var coolast på festen, helt klart.

Fram emot småtimmarna drogs gitarrerna fram :)

Mindre kul för Greg&Claire att städa morgonen därpå dock...

I torsdags kväll var vi på avskedsmiddag för Jenny. Hon åker inte förrän nästa vecka, men en anledning till att gå ut och käka är aldrig fel! Vi testade den arabiska restaurangen på vår gata, supergott!

Jag, Kelly (?), Jenny, Ina, Drew och Mikaela.

Igår var jag och Mikaela på en liten promenad och sen käkade vi pasta på en restaraung. Eftermiddagen toppades med waffles som efterrätt, mums! På kvällen såg vi en urusel film, men det var mysigt. Idag tänkte vi äta lunch ute och fönstershoppa skor som pluggpaus.

Som ni ser, min tenta-p helg har inte bara innebärit plugg. Oops. Motivationen är ej på topp. Måste pina mig igenom fyra dagar till, sen blir det sommarlov. Nu ska jag försöka färdigskriva den här hemtentan före lunch, så att jag ikväll kan fortsätta tentaplugget.

Efter jag sett klart på det här avsnittet Chuck det vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0