Hemtenta

Jag har min första hemtenta. 
Massa frågor snurrar i skallen. Hur ska en hemtenta vara? Betyder det att det måste vara jättemycket bättre än en vanlig tenta, eftersom man har mer tid på sig? Måste argumenten vara mer välgenomtänkta? Måste min spanska vara klockren? Jag menar, vi snackar Steven Levitsky från Harvard. Min vanliga taktik med ordbajset räcker inte till. Vi har ända tills måndag på oss, det stressar mig också. Lättare med en salstenta. Går dit, skriver skiten och sen går därifrån så är det gjort.

Fan, det här går ju inte. Klockan är 22 på en fredagskväll. Det är avskedsfest här nere för Gregoire och Claire som drar i dagarna. Äsch, lika bra att ge upp. Skiter i detta och joinar mina roomies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0