Six down...

... one more to go!

Hade idag tentan sociologi. Tror att det gick okej. Hur tentan skulle börja var en helt annan historia - på nätet stod det att tentan började kl 09:00, men när klockan börjar bli tio över börjar vi fundera. Då fick vi höra att läraren hade ändrat (?!) tid till halv. När hon väl kommer, har hon inte ens tagit med tillräckligt många tentor, utan vi får snällt vänta på att hon går och kopierar ett gäng till. Slutligen började vi 09:50. Spanjorer och tider alltså...

Ska snart gå tillbaka till vårt fakultet (där vi faktiskt blev utskällda igår för att vi alltid sitter där, äter där och upptar för många bord enligt en idiot till lärare som bara ville ha rätt, de andra är hur trevliga som helst och säger att de blir nervösa över hur mkt vi har pluggat), men först ska jag vila huvudet lite, få bort sociologin så att jag kan få lite rum till arbetsmarknadstentan istället.

Har jag sagt att jag längtar tills imorrn kl 11?
Nu köööör vi, ska plugga järnet sista dagen, för sen är jag friiii.

Kommentarer
Postat av: Maria

Suerte!!!!

2011-01-27 @ 05:18:31
URL: http://mariamexiko.blogg.se/
Postat av: David

Lycka till! :)

2011-01-27 @ 07:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0