Motivación, ¿dónde estás?

Även om bokningen av flygbiljetterna gav mig ett uppåtjack igår kväll, har motivationen varit, well, obefintlig idag. Helgen har varit studiemässigt otroligt oeffektiv. Istället har jag hängt en hel del med Benoit och Roberto. Kommer sakna de där två galningarna alltså. Men nu, efter två veckors tentapluggande är jag slut. Ge mig torsdag eftermiddag nu tack? Jag pallar inte två heldagars plugg till. Aldrig känt mig så omotiverad. Bildbevis på detta nedan.


På kvällen tröttnade vi och kände vi att vi behövde miljöombyte, drog till vårt absolut favorita tapasställe. Mums.

P.S. Jag fick igår veta att jag hade klarat, förutom italienskan, som var väntad, makron och det med råge dessutom (fortfarande i chocktillstånd över hur den dåliga ängeln måste ha rättat men det spelar fan ingen roll)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0