Hejdå Vässan

Idag åker jag, närmare bestämt om tre, fyra timmar. All packning ligger fortfarande på golvet. Bra framförhållning. Jag skyller ifrån mig med att det inte är helt lätt, ska nämligen packa två olika packningar i en; först till några veckor i Spanien och sedan till Karibienkryssningen.

Nu säger jag hejdå till Vässan för denna gång och åker till Sumpan för att bo hos Laura i två nätter. Äntligen får jag se hennes lägenhet! Vi ska mysa hemma hos henne ikväll med pizza och imorrn besöker jag och Ella de båda sydamerikanska ambassaderna inför vårens utlandstermin och chillar lite i Sthlm city :) Tidigt på tisdag morgon är det dags att ge sig av till Salamanca igen. Känns jävligt konstigt att åka tillbaka. Dessutom är jag ej helt mentalt redo för tentaångesten som kommer att uppstå där - det står fyra tentor på två veckor på schemat, yippee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0