Flygbiljetter - check!

Igår tog vi tag i saken, det som vi pratat konstant om i en vecka. Vi köpte flygbiljetter till Rio och Lima! Den 17/2 flyger jag och Ella tillsammans till Rio de Janeiro, och spendera en vecka där :) Ska bli grymt. Har alltid velat åka dit! Den 26/2 är dagen för separationsångesten, då jag flyger till Lima och min ständiga kompanjon till Santiago. 

Det kommer ibland dagar, dagar som idag då näsan ska vara nedtryckt i böckerna hela dagen samtidigt som tusen tankar snurrar i huvudet, då jag längtar tillbaka till denna tid:

Dagar, då man kunde vakna och bestämma exakt där och då, vad man ville göra, strand eller shopping? Turism eller jobb? Dagar, då ens största problem var att klura ut vad äta till middag, och framförallt hur lyckas mosa in allt i den där (gudsförgätna) väskan och därefter lyckas bära den om du nu hade lyckats trycka in allt i exakt ordning och stängt den. Nu kanske det blir en liten repris av det hela. Förutom det faktum att jag inte har en backpack att släpa på!!

Detta faktum att vi har bokat resan, gav oss båda ett uppåtjack igår. Jag är dock fett pepp redan nu inför resan. It's gonna be legen... wait for it...

Kommentarer
Postat av: roosa

...dary!

Fan vad härligt det låter, det där. Men snart ska vi åka på resa you know, och det ska bli great peps!:)<3

2011-01-25 @ 17:01:06
URL: http://rroosas.blogg.se/
Postat av: Åberg

saknar din fina rullväska i bild ;)

2011-02-03 @ 17:49:23
Postat av: Billiga flygbiljetter

tack for nyttaga info. jätte bra

2011-02-20 @ 11:05:40
URL: http://www.billigaflygbiljetter24.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0