En massa farväl

Sista tentan skrevs igår, så tentap var officiellt över för oss. Så gött. Detta firades med en hel eftermiddag med allas vår favorit, Samuel aka Smulan! Väldigt trevlig eftermiddag :)

Efter detta drog vi till gymmet för att gå på det sista passet med Iban. Joder. Är dock tvungen att återvända dit en snabbis idag, eftersom Fernando tvingar mig att gå dit idag för att ta farväl av honom. Imorse var jag över till Ellas för att säga hejdå till hennes söta värdföräldrar, María José och Juan, samt för att äta lite kanelbullar ;) 

Ikväll är det farvälmiddag (mexicanaren gör enchiladas och italienarna lasagne till mig!) och utgång med mina roomies som gäller :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh sötnos! Hoppas ni får en underbar kväll :)

2011-01-29 @ 00:18:21
URL: http://mariamexiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0