Årets första orm-upplevelse

Idag lämnade vi in spanskaprojektet, grymt skönt! Vet ej hur innehållet eller grammatiken blev men whatever! Nu är det bara en fetingpresentation och fetingtenta kvar...

Detta skall iaf firas! Tidigare var jag och Tanja på en solig promenad i Vallaskogen där vi mötte två andra monster till besökare. Jag pratar givetvis om ormar. TVÅ stycken såg vi också. Fyyyyyyy fan. Jag sprang samtidigt som jag skrek och flaxade med armarna. Tanja stod kvar där bakom, kollandes på mig häpet. Hon hade inte riktigt koll på min ormfobi tidigare, men detta vet hon definitivt nu. Detta upprepades alltså två gånger. Fyyyyyy fan. Resten av promenaden var dock mycket trevlig, trots att jag nervöst kollade på stigen mest hela tiden.

Därefter tog jag mig en välförtjänt tupplur (måste låta hjärtat vila lite efter sådana skräckupplevelser) och ikväll väntar middag och bio med Tanja, Bella och Rebecca :) Vi ska givetvis se den nya Sex and the City-filmen! Det kommer bli grymt :)

Kommentarer
Postat av: Tanja

Sjukt bra kommer det bli!

2010-05-27 @ 17:50:37
URL: http://tanjas.webblogg.se/
Postat av: mallan

hahah :D kan verkligen se det framför mig :D åå vilka minnen haha <3

2010-05-27 @ 21:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0