My Canadian gal

Jag kom på en sak till jag måste bara dela med mig av. Min kära vän Malin Åberg är i Vancouver och har det jävligt bra. Speciellt nu under OS. Jobbar gör hon i en Adidas-butik också, inte alls avundsjuk på alla coola saker hon får billigt, inte alls...

Anyhow. När jag såg hennes status på facebook idag skrattade jag högt. Jag LOL:ade alltså.

Malin Åberg Efter att ha pratat och hjälp fyra längdskidåkare på Adidas idag nämner en av tjejerna nåt om att ja Johan tog ju brons igår. Naturligtvis grattar jag ju honom för medaljen. Efter lite updates from home visar det ju naturligtvis sig att dessa fyra random längdåkare var Johan Olsson, Markus Hellner, Anna Haag och Anna Olsson. Fml, kan jag bli mer pinsam eller!? haha. sorry guys, grattis till alla medaljer ni tog!

Kommentarer
Postat av: Vanne

hahaahhha, riispekt!

2010-03-03 @ 23:56:18
URL: http://vanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0