Alla dessa köer

Igår var det stor utgång på schemat! Kvällen började med lite pepp här och sedan gick jag och Vanne till Flamman. Jag i Converse och Vanne i Vans. Det kändes som en smart idé at the time. Kön till Indieallsången sträckte sig lång. Närmare bestämt 40 min lång. Nöden har ingen lag, så mina vantar omgjordes till raggsockor. Trots detta tappra försök och ett antal fottryckningar av Vans förfrös våra stackars fötter.

Men det var värt det. Fett värt det. Första gången för mig på Indieallsång men mina förväntningar blev uppnådda! Åh, så mycket snygga människor. Och fin musik! Det var riktigt, riktigt bra. Så jävla pepp!!

Efter detta for vi till Fia för mellanfest/födelsedagsfirande! Trevligt värre :) Tiden glömdes bort och vi kom till Kårallen först vid 01. Peppade som tusan ställer vi oss i den långa kön! Det gick ganska fort ändock, men sen kom vi till garderobskön... den tog säkert 40 min, helt kaos. Det var ungefär här jag suckade åt dessa köer. Denna dag hade vi alltså köat närmare 2 h!! Skyndade oss och hann se Fibes, oh Fibes! en liten stund :) Resten av kvällen frös vi och spanade på brats (?) och åt en tacotallrik, mums!

Kom hem strax efter 03, relativt nykter! På det hela taget en spännande kväll med konstiga saker som hände, men Indieallsången var kvällens höjdare! Vi ses där nästa gång ;)

Kommentarer
Postat av: Bella

haha "kom hem strax efter 3 relativt nykter" härligt att nån av oss minns när vi kom hem o att en av oss var relativt nykter med tanke på att jag kom hem med två sår på knäna och däckade full like a kastrull i sängen :P

2010-03-07 @ 16:08:14
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/
Postat av: roosa

haha fan vilken bra story alltså.... not lite överdriv heller 2 timmar 40 + 40 är en och 20? hahahhah orka du satt säkert i två timmar och skulle få alla gamla roliga talesätt att passa in i texten för att det skulle låta bra (men ett tips det lä lite fejkat, not so roligt att läsa) bye bye hoppas du mår bra :)

2010-03-07 @ 17:27:27
Postat av: Vanne

Allsången (bland allt snyggt folk, ja) var indeed kvällens höjdare!! Helt sjukt bra! Toppenkväll överlag ju, bara suntrip som failade till sist med sin kalla matsal. S I double-K, it's SIKK!

2010-03-08 @ 23:25:02
URL: http://blog.liu.se/vanessaliu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0