Midsommarhelgen

Midsommaren firades hemma hos mig! Det var jag med mina finaste vänner och deras män :) Alltså Johansson och Anders, Sandra och Chrille, Ahlin och Tobias. Och jag. Haha :) Grillade massa gott, drack bål, spelade kubb och käkade god efterrätt. Senare drog vi vidare till Ahlin för lite sällskapsspel :)

Efter jobbet på midsommardagen åkte jag ner på stan för att träffa Patrik. Vi satte oss på Å, drack sommarens första Strawberry Daiquiri. Mums!


På kvällen åkte jag och Roosa till SF. Gratisbio är gott! Vi såg Prince of Persia, helt klart över förväntan! 

På söndagen var det maratonpass på jobbet. 11-20. Denna vecka jobbar jag 6 dagar, maratonpass fem av dem. Trevligt.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Såg ut som en härlig midsommar + drink=) Tack gud för lite sommarsol!

Lycka till med jobbet!

2010-06-28 @ 22:33:14
URL: http://rebeccagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0